Czy to, w jaki sposób trenujesz mając PCOS ma znaczenie? ✨Na pewno! Trening siłowy oraz trening cardio mają odrobinę różniące się działanie. ✨Kobiety z PCOS często boją się, że trening na siłowni tylko pogorszy ich stan. Czy słusznie? ✨Jest jeszcze jedna pewna sprawa. Aktywność fizyczna przynosi najlepsze efekty w połączeniu z odpowiednią dietą. ▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️ A Ty, jak ćwiczysz? ▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️ Dostęp do całego artykułu znajduje się w opisie profilu. ▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️ Chcesz połączyć trening z dietą? Zajrzyj do oferty na stronie✨ . . .

#nutritionist #zdrowie #dietetycznie #silownia #insulinoopornosc #dietetyk #kobiecezdrowie #dieta #pcos #kobieta #cardio #fitness #fit #trening

wto, 20 lis 2018, 14:22

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Opcje
Udostępnij

Statystyki

Instablog

holistyczniezdrowi.pl

Zdrowie

🥑Strona poświęcona holistycznemu podejściu do zdrowia 🥑Dietetyk, trener personalny 🥑Fb: @holistyczniezdrowi 🥑Prywatnie: @zosia.s...

Instablog

Zawartość serwisu chroniona jest polskim i międzynarodowym prawem autorskim.
Prawa do wszystkich treści zamieszczonych na stronach Serwisu zastrzeżone są na rzecz ich autorów.
Korzystanie z Serwisu oznacza akceptację regulaminu oraz polityki prywatności.

Made in Poland

Copyright © 2018 promujbloga.pl
Wszystkie prawa zastrzeżone.