Ostatni dzień wyzwania w @kobiecafotoszkola ,polega na wyrzuceniu zdjęcia z którego byłabym dumna ,które ma moc, które jest moja siłą Ileż ja miałam dziwnych pomysłów, więc za nim je uskuteczniłam poszłam ulubioną drogą. Moje zdjęcie jest podsumowaniem troche magicznego czasu. Selfie z kamieniem,czemu nie? Dziś mam już większą odwagę do takich zdjęć. Jestem dziś bardziej sobą niż byłam wczoraj,bardziej pewną niż rok temu,bardziej świadoma niż kiedykolwiek. Trudno mi dziś określić w którym momencie odblokowałam się i od kiedy mam to przekonanie że to słuszna droga ,to był proces. Cieszę się z niego. Doceniam go. Jak już kiedyś pisałam jestem trochę wróżka (czarownica?;)) trochę artystka,mieszanka z której powstałam. A kolaże i ten magiczny sznyt w zdjęciach raczej nigdy z niego nie zrezygnuje. Tak widzę świat,tam gdzie ktoś widzi pustkę,ja zmieniam perspektywę i dostrzegam przestrzeń możliwości. Tego życzę każdej z Was ,dziewczyny! Świat jest takim jakim pozwolimy mu być. Dziękuję też każdej nowej osobie za dołączenie do tego kolorowego świata. Dzięki ♡♡♡♡♡ To wiele dla mnie znaczy. Udanego piątku ♡♡♡♡♡ . . . . . .

#kolaz #selfie #witch #wyzwaniekfs #pocket_creative #spiritualconnection #spiritualvibes #krysztaly #divineenergy #kolorowyptak #kobiecafotoszkola #dziewczynykfs #szamanka #collectivehealing #witchesofinstagram #polischgirl #wyzwaniekfs5 #wyzwanie #polishwitch #crystalvibes #girlpower #thehoodwitch #artystka #mineraly #solitarywitch #kobiecafotoszkola #glamourmagick #witchyways #witchsociety

Fri, 29 Mar 2019, 17:21

Comments

Sign in to add a comment.

Options
Share

Stats

Instablog

blondipondii

Others

Pixie hair, Bullet-Journal, art and glam & lifestyle. Welcome to my word. Contact 📥 /blondipondi@onet.pl

Instablog

The content of the site is protected by Polish and international copyright laws.
All rights to the content of the Site are reserved to their authors.
Using the Website means acceptance of regulations and rivacy policy.

Made in Poland

Copyright © 2019 promujbloga.pl
All rights reserved.