Tak często zdarza się, że kiedy na początku wspólnego działania analizuję dotychczasową dietę osób, które do mnie przychodzą, jedyne warzywa to pomidor 🍅 i ogórek 🥒 do kanapek, ziemniaki 🥔 , czasem jakiś sos pomidorowy. Z owocami zazwyczaj nie ma tego problemu. . Dlaczego? . Bo łatwo je ze sobą wziąć. I nie trzeba w żaden sposób myśleć nad ich przygotowaniem. . Mycie, krojenie, gotowanie, może odstraszać. Rozumiem! Ale po to jestem, żeby pokazać Ci szybkie sposoby na włącznie większej ilości warzyw do diety, jeżeli wiesz, że to Twój problem 🙂. . Także teraz, warto zmienić nawyki. Nie po wakacjach, kiedy sezonowe warzywa zaczną się kończyć i będzie trudniej. 😑 . Tymczasem, w obiedzie na zdjęciu są już 2 porcje warzyw: jako sos pomidorowy (pozostały po przygotowaniu pizzy) i bakłażan 🍆. . Na talerzu: 🍆 Bakłażan duszony w oliwie i o cię balsamicznym 🍅 Passata pomidorowa z ziołami 🍝 Makaron razowy 🧀 Ser, prosto z 🇫🇷 . Jeżeli mogę Ci pomóc we włączeniu warzyw do diety i jej zbilansowaniu, zajrzyj: ____________ ____________

#zdrowadieta #warzywa #dietetyk #zdroweprzepisy #slowfood #zdrowie #insulinoopornosc #zdrowo #pcos #makaron #dieta #redukcja #odchudzanie

Mon, 8 Jul 2019, 16:50

Comments

Sign in to add a comment.

Options
Share

Stats

Instablog

holistyczniezdrowi.pl

Health

🥑Strona poświęcona holistycznemu podejściu do zdrowia 🥑Dietetyk, trener personalny 🥑Fb: @holistyczniezdrowi 🥑Prywatnie: @zosia.s...

Instablog

The content of the site is protected by Polish and international copyright laws.
All rights to the content of the Site are reserved to their authors.
Using the Website means acceptance of regulations and rivacy policy.

Made in Poland

Copyright © 2019 promujbloga.pl
All rights reserved.