Pod poprzednim postem zasypaliście mnie pytaniami: "A co z olejem rzepakowym, co myślisz o oleju kokosowym?" etc. ____ Odpowiadam dzisiaj w zbiorczym zestawieniu polecanych produktów do smażenia (oprócz patelni rzecz jasna)🍳👊 ➡️ Tłuszcze po lewej stronie podzielone są nieprzypadkowej kolejności - 1️⃣najbardziej rekomendowanym produktem jest oliwa (odsyłam do poprzedniego wpisu), na 2️⃣ miejscu bogaty w jednonienasycone kwasy tłuszczowe olej z awokado, na 3️⃣ rafinowany olej rzepakowy - też dobry, ale z uwagi na zawartość wielonienasyconych kwasów tłuszczowych ląduje dopiero na 3 miejscu.➡️🥥 Po prawej kontrowersyjny w dalszym ciągu olej kokosowy - nie można zarzucić mu tego, że nie nadaje się do smażenia, ale na pewno nie polecam go jako regularne wykorzystanie w naszej kuchni ze względu na nasycone kwasy tłuszczowe, które powinniśmy ograniczyć do 10 % w naszej diecie, a w praktyce spożywać ich jak najmniej ____ Co myślicie o przedstawionych przeze mnie propozycjach❓Zapraszam do tłuszczowej dyskusji 😎🥑

#oliwazoliwek #infografika #redukcja #nutrition #evidencebasednutrition #olejkokosowy #gym #makro #healthydiet #fitgirl #silownia #dieta #odchudzanie #masa #eatclean #coconutoil #zdrowie #diet #healthyfood #food #fitspo #zdrowejedzenie #oliveoil #healthy #fit #kalorie #oliwa

Thu, 15 Aug 2019, 14:44

Comments

Sign in to add a comment.

Options
Share

Stats

Instablog

niekoniecznie_dietetycznie

Health

🇵🇱 Kraków, Polska 🍉 Anna Reguła - dietetyka 💻📧an.regula@gmail.com Strona poświęcona (nie) tylko dietom i zdrowemu odżywianiu 😊💙

Instablog

The content of the site is protected by Polish and international copyright laws.
All rights to the content of the Site are reserved to their authors.
Using the Website means acceptance of regulations and rivacy policy.

Made in Poland

Copyright © 2019 promujbloga.pl
All rights reserved.