Trzy główne cele diety w PCOS: 1️⃣. uregulować poziom insuliny 2️⃣obniżyć poziom androgenów 3️⃣ zapobiegać powikłaniom, takim jak cukrzyca ciążowa, cukrzyca typu 2, nadciśnienie tętnicze czy zaburzenia lipidowe. . Każdy z tych celów można zrealizować poprzez konkretną modyfikację diety.➡️ . Na przykład, celując w zaburzenia lipidowe, bardzo ważna jest odpowiednia kompozycja kwasów tłuszczowych🐟 w diecie. . Warto zwiększyć ilość oliwy, tłustych ryb (właśnie tłustych, wbrew pozorom!), siemienia lnianego, orzechów🌰 i nasion, a także warzyw i owoców.🥦🌶️🍐 . Jeżeli chcesz zmniejszyć poziom androgenów,kluczowa będzie dieta o niskim indeksie glikemicznym.⬇️ . A najpiękniejsze jest to, że wszystkie te cele łączy jedna zasada - dieta powinna być minimalnie przetworzona, bogata w to, co dała nam natura. 🍐🥦🍉🍎🥕🥑🥒🍆 . Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o diecie w PCOS - ebook "PCOS od A do Z: wiedza, dieta, suplementacja" jest jeszcze dostępny w przedsprzedaży 🙂 . Aktywny link znajdziesz w opisie profilu! ➡️➡️➡️

#dietaonline #dietetyk #zdroweodchudzanie #zdrowejedzenie #dieta #pcos #motywacjadodzialania #jemzdrowo #zdrowystylzycia #kobieta #motywacjadotreningu #zdrowadieta #diettips #zdrowienatalerzu #wiemcojem #insulinoopornosc

Mon, 23 Sep 2019, 08:49

Comments

Sign in to add a comment.

Options
Share

Stats

Instablog

holistyczniezdrowi.pl

Health

🥑Strona poświęcona holistycznemu podejściu do zdrowia 🥑Dietetyk, trener personalny 🥑Fb: @holistyczniezdrowi 🥑Prywatnie: @zosia.s...

Instablog

The content of the site is protected by Polish and international copyright laws.
All rights to the content of the Site are reserved to their authors.
Using the Website means acceptance of regulations and rivacy policy.

Made in Poland

Copyright © 2019 promujbloga.pl
All rights reserved.