Jadłospis jesienny to pełen rozgrzewających przepisów jadłospis, który bazuje na wykorzystaniu sezonowych produktów dostępnych jesienią np. dyni, jabłek, śliwek, gruszek i wielu wielu innych, tak, aby produkty był łatwodostępne i niedrogie. Jakie są korzyści ze stosowania jesiennego jadłospisu? 🥦Oszczędność czasu: plan posiłków pomoże Ci spędzić na przygotowaniu posiłków na cały dzień w czasie nie dłuższym niż około godziny,wszystkie zakupy zrobisz w jednym z większych supermarketów 🥦oszczędność pieniędzy: dzięki liście zakupów i wykorzystaniu produktów do końca, jadłospis nie wykorzystuje drogich, "modnych" i trudnodostępnych produktów 🥦Wybierając odpowiednią wartość energetyczną (kcal) dopasujesz dietę do swojego celu związanego z masą ciała i będziesz mieć pewność, że Twoja dieta jest odpowiednio zbilansowana 🥦Jeżeli chcesz schudnąć, będziesz to robić bez poczucia bycia "na diecie" i głodu 🥦Zdrowie: dzięki jadłospisowi możesz mieć pewność, że dieta dostarcza Ci wszystkich niezbędnych składników odżywczych. Różnicę w samopoczuciu poczujesz już po kilku dniach stosowania! Jak wygląda jadłospis? W jadłospisie znajduje 14-dniowy plan posiłków 🍆Każdy posiłek zbilansowany jest pod kątem białka, tłuszczów i węglowodanów 🍆Każdego dnia w jadłospisie znajdziesz 4 pyszne posiłki 🍆Dla oszczędności Twojego czasu, obiady będziesz gotować raz na 2 dni 🍆Do jadłospisu dołączona jest lista zakupów oraz zalecenia 🍆Lista wymienników pomoże Ci wymieniać produkty w razie potrzeby lub upodobania oraz stosować jadłospis o wiele dłużej, niż 2 tygodnie! 🍆 Do każdego jadłospisu dołączony jest poradnik "Gotuję - nie marnuję", w którym znajdziesz zbiór pomysłów na maksymalne wykorzystanie produktów w kuchni oraz przepis na chlebek bananowy Dla kogo jest jesienny jadłospis? 🧡Dla wszystkich osoby, które chcą na co dzień mieć zdrową, zróżnicowaną dietę dostosowaną do swojego zapotrzebowania 🧡Dla kobiet, ponieważ jest starannie zbilansowany pod kątem żelaza, które często w diecie kobiet jest niedoborowe 🧡Dla kobiet z PCOS: bogaty jest w antyoksydanty i witaminy szczególnie istotne dla kobiet z PCOS 🧡Dla osób z insulinoopornością: cały jadłospis jest ułożony w ten sposób,

Mon, 21 Oct 2019, 14:10

Comments

Sign in to add a comment.

Options
Share

Stats

Instablog

holistyczniezdrowi.pl

Health

🥑Strona poświęcona holistycznemu podejściu do zdrowia 🥑Dietetyk, trener personalny 🥑Fb: @holistyczniezdrowi 🥑Prywatnie: @zosia.s...

Instablog

The content of the site is protected by Polish and international copyright laws.
All rights to the content of the Site are reserved to their authors.
Using the Website means acceptance of regulations and rivacy policy.

Made in Poland

Copyright © 2019 promujbloga.pl
All rights reserved.