Poza przyczynami, które związane są z naszym myśleniem i nawykami, często większa ochota na słodycze pojawia się, jeżeli dieta nie jest odpowiednio zbilansowana. Wpływają na to: 🔺 niedostateczna ilość białka (białko powoduje wzrost produkcji peptydu YY, który zmniejsza apetyt 🔺 za mała ilość kalorii (drastyczne obcinanie kalorii, głodówki, pomijanie posiłków są prostą drogą do objadania się) 🔺 odwodnienie (już mały niedobór płynów i brak nawadniania w ciągu dnia może generować zwiększony apetyt 🔺 duże odstępy między posiłkami, pomijanie posiłków, co powoduje w konsekwencji duży spadek glukozy we krwi i zwiększony apetyt 🔺 eliminacja węglowodanów (węglowodany SĄ nam potrzebne, a kwestią jest tutaj wybieranie odpowiednich ich źródeł - węglowodanów złożonych; przy ich niedoborze, "odbijamy" sobie sięgając po szybkie źródła węglowodanów - słodycze Możesz zrobić 2 rzeczy, aby upewnić się, czy Twój jadłospis jest odpowiednio zbilansowany: ✅ notować przez pewien czas wszystko co jesz w aplikacji, która obliczy wartość odżywczą Twoich posiłków ✅ wybrać jeden z gotowych jadłospisów dostępnych na (link w opisie profilu 😊) .

#wiemcojem #natura #redukcja #dietaonline #pcos #zdroweprzepisy #kobiecezdrowie #odchudzanie #dietetykonline #zdrowadieta #lesswaste #slodycze #zdrowytalerz #fitprzepisy

Tue, 26 Nov 2019, 09:16

Comments

Sign in to add a comment.

Options
Share

Stats

Instablog

holistyczniezdrowi.pl

Health

🥑Strona poświęcona holistycznemu podejściu do zdrowia 🥑Dietetyk, trener personalny 🥑Fb: @holistyczniezdrowi 🥑Prywatnie: @zosia.s...

Instablog

The content of the site is protected by Polish and international copyright laws.
All rights to the content of the Site are reserved to their authors.
Using the Website means acceptance of regulations and rivacy policy.

Made in Poland

Copyright © 2019 promujbloga.pl
All rights reserved.