🍊I tak o to tym niedzielnym drugim śniadaniem z Zimowego Jadłospisu chciałam Wam pokazać, że jedzenie to nie tylko kalorie. — W makowej owsiance znajdziesz: ✅ Mak: świetnie źródło wapnia (polecam osobom, które muszą wykluczyć z diety nabiał!), w jednej łyżce znajdziesz okolo 10% dziennego zapotrzebowania na wapń ✅ Płatki owsiane górskie: świetne źródło witamin z grupy B (na prawdę nie musisz ich suplementować, z wyjątkiem witaminy B12 w niektórych przypadkach) i beta-glukanu, szczególnego rodzaju błonnika pokarmowego, który jest szczególnie przyjazny równowadze glukozowo-insulinowej ✅ mandarynka: jak większość świeżych owoców, antyoksydacyjna bomba 💣 ✅ Daktyle: fajne źródło magnezu, potasu i luteiny+zeaksantyny (na dobry wzrok, nie mylić z luteiną-progesteronem) ✅ Troche mleka i serka wiejskiego: czyli fajne źródło łatwostrawnego białka po treningu. — Dzięki swojej pracy z dnia na dzień jestem coraz bardziej zaskakiwana tym jak natura nas obdarza wszystkim co trzeba 💚 — A więcej tego typu przepisów, które pomogą budować Ci zdrowie w najprostszy sposób i to przy okazji (jeść przecież i tak trzeba!) 😌 znajdziesz w Zimowym Jadłospisie, który czeka na Ciebie na ➡️➡️➡️(link w profilu) — Dobrej niedzieli! 😊 —

#jedzeniejakleczenie #jemzdrowo #pcos #zdrowadieta #sniadanie #dietetyk #nieplodnosc #dietapcos #dietaonline #owsianka #zdrowejedzenie #dietetykwarszawa

Sun, 9 Feb 2020, 12:42

Comments

Sign in to add a comment.

Options
Share

Stats

Instablog

holistyczniezdrowi.pl

Health

🥑Strona poświęcona holistycznemu podejściu do zdrowia 🥑Dietetyk, trener personalny 🥑Fb: @holistyczniezdrowi 🥑Prywatnie: @zosia.s...

Instablog

The content of the site is protected by Polish and international copyright laws.
All rights to the content of the Site are reserved to their authors.
Using the Website means acceptance of regulations and rivacy policy.

Made in Poland

Copyright © 2020 promujbloga.pl
All rights reserved.