🌶 Która z nas nie wie czym jest PMS czyli zespół napięcia przedmiesiączkowego? 😎 — Istnieją dwie formy żelaza, które spożywamy: hemowe i niehemowe. Hemowe występuje w mięsie, niehemowe w żywności pochodzenia roślinnego. — Według jednego z badań, kobiety spożywające najwięcej żelaza niehemowego, były mniej narażone na PMS. Prawdopodobnie wiąże się to z ogólnie większą zawartością produktów roślinnych w diecie. Żelazo wchodzi w skład enzymu, który zamienia aminokwas tryptofan w serotoninę, hormon, który ma działanie regulujące nastrój i apetyt . Co ciekawe, okazuje się, że niski status żelaza wiąże się z częstszym występowaniem depresji poporodowej. — Do naturalnych źródeł żelaza niehemowego w diecie należą: — ✅ Tofu ✅ Soja ✅ Biała fasola ✅ Czerwona soczewia ✅ Ciecierzyca ✅ Fasola ✅ Natka pietruszki ✅ Brukselka ✅ Pestki dyni — Pełną treść artykułu na temat związku diety w PMS znajdziesz na blogu ➡️ — Wczoraj miał swoją premierę Jadłospis dla Płodności, który jest zbilansowany pod kątem odpowiedniego poziomu żelaza dla kobiet, czyli średnio 18 mg dziennie 🙂 dostępny jest na (aktywny link w profilu) , w premierowej cenie 59 zł do końca tygodnia! 🥰 —

#holistyczniezdrowi #nieplodnosctoniewyrok #ziola #endometrioza #zdrowadieta #nieplodnosc #dietapcos #dietetykwarszawa #pcos #dietetyk #jemzdrowo #dietetykonline #dietaonline #zdrowie #insulinoopornosc #pms

Sun, 15 Mar 2020, 14:18

Comments

Sign in to add a comment.

Options
Share

Stats

Instablog

holistyczniezdrowi.pl

Health

🥑Strona poświęcona holistycznemu podejściu do zdrowia 🥑Dietetyk, trener personalny 🥑Fb: @holistyczniezdrowi 🥑Prywatnie: @zosia.s...

Instablog

The content of the site is protected by Polish and international copyright laws.
All rights to the content of the Site are reserved to their authors.
Using the Website means acceptance of regulations and rivacy policy.

Made in Poland

Copyright © 2020 promujbloga.pl
All rights reserved.