Dzień 3️⃣0️⃣✔️ 💪 4 tydzień zakończony mocnym treningiem całego ciała z gumami. TOTAL BODY STRONG - Trening zawiera ćwiczenia na pośladki i uda, ćwiczenia na mięśnie brzucha i ćwiczenia na ramiona. Guma jest dodatkowym utrudnieniem, dzięki któremu zauważysz lepsze efekty szybciej 👌________________________________ Likopen jest bardzo silnym antyoksydantem, wytwarza naturalną barierę ochronną przeciwko nowotworom, a także zmniejsza ryzyko zawału, pomaga w walce z cukrzycą i osteoporozą. Największym jego źródłem są pomidory 🍅🍅🍅 Nasz organizm nie jest w stanie samodzielnie wytworzyć likopenu, dlatego musimy przyswoić go z pożywienia. Wystarczy jednak dwa razy w tygodniu jeść pomidorowe danie, by uzupełnić jego poziom. Zazwyczaj najwięcej witamin mają surowe warzywa, w tym wypadku jednak likopen najlepiej wchłania się po obróbce termicznej. 🍲🍝 KLOPSIKI W SOSIE POMIDOROWYM: ▪️300 gram wołowiny (zmielonej) ▪️Jajko ▪️Szklanka pomidorów w sosie wlasnym ▪️Łyżka natki pietruszki ▪️Łyżka szczypiorku ▪️1/4 cebuli ▪️Ząbek czosnku ▪️Sól, pieprz, chilli, papryka słodka. ▪️Makaron @diet_training_by_ann

#dietandtrainingbyann #trenujzlewa #dietabezdiety #trainingbyann #likopen #tomatoes #meatballs #dinner #trainathome #gotujwdomu #trenujwdomu #totalbodystrong

Thu, 30 Apr 2020, 20:26

Comments

Sign in to add a comment.

Options
Share

Stats

Instablog

iv00naa

Others

From: Poland Live in: Netherlands 💪🍉 🚗 ✈🗼🎢👗 👠 📖💄 Borussia Dortmund 💛⚽💛 💞💋 @davgambinio

Instablog

The content of the site is protected by Polish and international copyright laws.
All rights to the content of the Site are reserved to their authors.
Using the Website means acceptance of regulations and rivacy policy.

Made in Poland

Copyright © 2020 promujbloga.pl
All rights reserved.