💚DLACZEGO WARTO JEŚĆ SEZONOWO?➡️ . Zawartość składników odżywczych produktach zmienia się wraz z porą roku. Na przykład wiosną w mleku może być wyższa zawartość jodu, szpinak latem ma wyższą zawartość witaminy E i kwasu foliowego, a jesienią brokuły odznaczają się wyższą zawartością witaminy C (jest to ich naturalny okres zbioru). . Niektóre produkty np. szparagi czy truskawki, mają bardzo krótki okres zbioru, co wiąże się z tym, że z właściwości im przypisanych możemy korzystać do woli tylko przez 2-3 miesiące w roku. Szkoda nie wykorzystać tego, czym obdarza nas natura. 👐🏻💚 . Dlatego powstał 3 z serii sezonowych jadłospisów, abyście mogli cieszyć się tym, co najlepsze w danym momencie. . Czasami to brak pomysłów hamuje nas przed przygotowaniem zdrowych posiłków. . Wiosenny jadłospis zawiera aż 4️⃣9️⃣ przepisów na pyszne, sezonowe posiłki. . 💚Od wczoraj jest dostępny na (link w profilu)💚 .

#zdrowadieta #dietetyk #jadlospis #produktysezonowe #szparagi #warszawa #zdrowawiosna #dietetykwarszawa #insulinoopornosc #dietetykonline #jemzdrowo #indeksglikemiczny #dieta #dietapcos #pcos #wiosna #wiosnanatalerzu #dietabezdiety #holistyczniezdrowi

Sun, 3 May 2020, 15:03

Comments

Sign in to add a comment.

Options
Share

Stats

Instablog

holistyczniezdrowi.pl

Health

🥑Strona poświęcona holistycznemu podejściu do zdrowia 🥑Dietetyk, trener personalny 🥑Fb: @holistyczniezdrowi 🥑Prywatnie: @zosia.s...

Instablog

The content of the site is protected by Polish and international copyright laws.
All rights to the content of the Site are reserved to their authors.
Using the Website means acceptance of regulations and rivacy policy.

Made in Poland

Copyright © 2020 promujbloga.pl
All rights reserved.