Rozwiązanie zagadki - tak, okazało się, że jest to lakier bezbarwny 😲 Grzecznie zapytałam w mailu o co chodzi, to uzyskałam jakże wyczerpującą odpowiedź: "Zamówiła Pani kolory X i Y czyli bezbarwny i czarny" Taaa, tak jakbym nie zauważyła, co było w paczce. No sorry, ale nie powie mi nikt, że to wygląda jak bezbarwny, Dla porównania: fotka bezbarwnego i jeszcze raz fotka tego, co zamówiłam. Chyba widać różnicę? :D Odpisałam im, że nie chodzi o te grosze, które lakier kosztuje. Chodzi o wprowadzanie klientów w błąd i nierzetelność. Pomijając już zupełnie nieprofesjonalną obsługę ze strony sklepu (odnośnie maila 1). Ja wychodzę z założenia, że nie jest ważne ile zapłaciłam za produkt. Ma być taki, jakiego oczekuję i kropka. Wprowadzanie w błąd, olewanie klienta - trzeba tępić!

pon, 19 lut 2018, 12:03

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Opcje
Udostępnij

Statystyki

Fanpage

Kociołek rozmaitości

Pozostałe

Fanpage

Zawartość serwisu chroniona jest polskim i międzynarodowym prawem autorskim.
Prawa do wszystkich treści zamieszczonych na stronach Serwisu zastrzeżone są na rzecz ich autorów.
Korzystanie z Serwisu oznacza akceptację regulaminu oraz polityki prywatności.

Made in Poland

Copyright © 2018 promujbloga.pl
Wszystkie prawa zastrzeżone.